Interaktiv Säkerhet

Moderering

Moderering

Moderering av Sociala Medier

På alla sociala mötesplatser kan problem uppstå i form av trakasserier, rasism, hot, upphovsrättsbrott, m.m. Vi ger våra kunder en heltäckande hantering av deras sociala medier, oavsett om det handlar om Facebook, Instagram eller YouTube.

I våra uppdrag med sociala mötesplatser hanterar vi anmälningar av materiel som bryter mot användarvillkoren. Vi gör också rutinsökningar samt kontrollerar bilder och filmer. Vi modererar även chattar. Ett mindre team jobbar med respektive uppdragsgivare för att ha optimal kunskap om dennes tjänster och riktlinjer. Det är även vanligt förekommande att vi hanterar användarsupport och kundtjänst.

Full kontroll oavsett tjänst

Vi på Interaktiv Säkerhet modererar idag många företags Facebooksidor. Vanligtvis kan det vara svårt att moderera kommentarer på Facebook för att dessa kommit på gamla inlägg, men med vårt egenutvecklade gränssnitt har vi full kontroll. Vi kan även hantera moderering av Instagram, YouTube, Pinterest och andra sociala medier. På så sätt kan ni som kund få total kontroll över er närvaro på sociala medier utan att behöva oroa er för riskerna.

Vår personal har mycket gedigen erfarenhet av arbete med sociala mötesplatser och är utbildad av bland annat rikskriminalpolisen gällande pedofili och rasism.

 

 

Social Media Moderering

 

Letar du efter moderering av sociala medier som aldrig sover?

Oavsett om det är Facebook-moderering, kontroll av YouTube eller Instagram-kommentarer eller kundservicehantering, erbjuder vi på Interaktiv Säkerhet en 24/7-lösning. Vi fångar allt från otillåtna bilder och videos till nätfiske, spam, attacker mot varumärket och mycket mer. Oavsett vilket hot det handlar om är vi på Interaktiv Säkerhet alltid på vår vakt, även när du sover.

Vi utför bland annat:

  • Kontroll av den dagliga aktiviteten på era samtliga sociala kanaler 
  • Kontroll av kommentarer och inlägg på flera språk 
  • Facebook-moderering 
  • Moderering av Youtube- och Instagramkonto 
  • Kundservicehantering 
  • Kontroll av marknadsföring och tävlingar 
  • Förhindra spridning av förfalskade varor 
  • Radering av spam och stötande innehåll
  • Innehållsmoderering